Smerte / Skadesfri

Smerte / Skadesfri

Hvordan undgår du skader, indtagelse af smertestillende medicin, operation og mange mange behandlinger imens du får løst baggrunden for din(e) skader og smerter.

- Er du træt af smerter og gener?
- Er du træt af IKKE at kunne gøre de ting du gerne vil?
- Har du konsulteret læger, fysioterapeuter, kiropraktorer samt andre behandlere med svag eller ingen effekt allerede?
- Er du blevet fortalt, at du ”bare skal leve med smerter- og generne?
- Ville du ønske, at du kunne finde løsninger til din smerte- og gener?
- Er du træt af gentagne skader og skavanker?
- Er du stemplet som ”let skadelig” af tidligere behandlere og andre personer du kender?

Kan du svare JA til minimum en af overstående spørgsmål, er der hjælp at hente hos os.

OK. Skal vi komme afsted?

Sådan gør vi.

Pakken Indeholder

- Grundig fysisk undersøgelse og vurdering af dine led og muskel svagheder.

- Vurdering af ensidig arbejde og tidligere skader, som kan påvirke dine smerter og skader.

- Analyse af din generelle helbreds tilstand, og evt. sammenhæng med dine skader og smerter.

- Udarbejdelse af træningsprogram, som vil styrke din krop og indarbejdelse af livsstilstiltag, som vil hjælpe din krop til at takle skaden samt modvirke dine smerter.

- Instruktion i, hvordan du hver dag kan indføre din træning i andre gøremål, justerer effekten samt ændre belastningen, så du ikke overbelaster din krop på ny og skades igen.

- Genenmprøvning af alle træningsøvelser så du opnår korrekt form. Dette vil øge din restitution og forebygge skader fremover.

Plus Pakke

- Det samme som Smerte- og skadesFRI Pakken samt…

- Specifikke detaljer omhandlende ernæring, fysisk- og mentaltræning, samt andre tiltag, som med sikkerhed bidrager til bedre restitution og præstationer i din sport.

- Behandling- og teststiltag, som bidrager til smertefri hverdag og sikring af forebyggelse af skader over måneder og år. 

Investering

- Smerte- og skadesFRI pakken kræver 10-15 minutter´s udspænding pr. dag over 4-6 dage om ugen. Du udfører små korrigerende øvelser for at ændre balance i led, sener og i din holdning. Dvs. i alt ca. en god time pr. uge!

- Styrketræningsprogrammet kræver mellem 2-3 timer pr. uge eller gennemsnitlig 20-30 min. hver anden dag som udgangspunkt. Beregn forskellige efter, hvornår du har tid og tilpasning i din hverdag/arbejde/familie.

- Træningsprogrammet kan opdeles i såvel hjemme, som træning ude i fitness center eller i din lokale sportsklub/forening. Når du bliver bedre og effektivt stærkere, skal du beregne mere udstyr for at give dig den effekt, du har brug for. Beregn derfor, at du indmeldes i et fitnesscenter, eller erhverver dig noget træningsudstyr til hjemmebrug.

- Alle programmer, der aftales og gennemgåes tager som udgangspunkt mellem 3-6 måneder om at give dig de effekter og opnåelse af dine ønsker. Der forventes at du følger vores programmer og anbefalinger i denne periode for sikring af du ikke opnår skader, smerter samt fysisk og mental går tilbage til det udgangspunkt, du kom med.

- Peak Performance Pakken koster kun kr. 400 / ugen, eller hvad du betaler for en god middag for 2 hos din lokale restaurant eller bruger på 3 biografbilletter.

- Vores Smerter / skadesFRIpakke varer minimum 3 måneder eller efter specifik vurdering af din behandler. Der forudsættes, at programmer følges præcist og kontinueligt. Dette modvirker at vores klienter forfalder til andre strategier og sikres resultaterne de behøver.

Hvordan kommer jeg igang?

Mail os på: info@peakclinic.dk 

Vi booker dig efter ønske og tidspunkt, samt planlægger din strategi ved første møde fremadrettet, så du når dine mål hurtigst muligt.

Vi garanterer resultater, hvad enten det drejer sig om smertelindring, diagnose og undersøgelses-fund, sammenhæng og baggrund for manglede progression imod topresultater indenfor din sport. Du har med andre ord ingen risiko ved at opstarte forløb hos os hvad enten du sørger hurtige eller vedblivende resultater.

Kontakt os i dag, og kom i gang med at forebygge dine skader og eliminer dine smerter permanent.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.

- Thomas A. Edison